foto: Eivor Lindström

Jag gillar känslan av oruggad havsyta i solnedgången. En ytlig naturbetraktelse med växlande djup.
Det stormar ute idag och tidigare under morgonen drev regnet ned men än är temperaturen ute riktigt hygglig. Jag har även slutat jobbet på Kastelholms slott för säsongen och skall visst minnas söndagens gäster från England som fick mig att tänka på dubbletter av miss Marple och drottning Elisabet. Det blir lätt att generalisera vid möte av 65 frågvisa turister. Men spännande.
Mina höstplaner är för tillfället även som sjö i bleke.

Kommentarer

Jag har hat problem att få iväg kommentarerna till dina inlägg :(((
Siddubarra! Nu gick det! Vansinnigt vacker bild och kul skärning!
Eivor sa…
Ibland är näst omöjligt att svara på vissa blogspotbloggar. jag vet inte vad de beror på men de är ju bra om de fungerar tillslut.

Jo,jag försökte fånga solen på ett nytt sätt. De är ju en uttjatad vy..men att beskära solen och bara ana den är ett försök. Men "on line" var de såå snyggt.