Snedtändning i advent

För egen del började advent med att jag på fredagkväll skulle övervara DUVs julfest på Ulfsby källarkrog - men innan festen var tillända  hade jag  över 38 graders feber. Vid hemfärden kring 21.00 körde jag försiktigt hem i mörkret. Lite trögt, minsann.

Vet inte vad det är med små tomtar och luciakandidter de får mig tydligen på fall. Än är jag inte helt kry utan huvudet värker och näsan svider. Febern är dock borta ur kroppen.
Men annars var det en fin lördag med födelsedagskalas för Staffan som blev 21 år den 27/11. Med hela familjen samlad kring fårstek och chokladtårta.

Kommentarer

Pettas sa…
Hoppas att snedtändningen tar rätt riktning i snabba tag:)
Eivor sa…
:) tack, tack. Faktiskt kännerjag mig rätt pigg trots att snuvan ökar. Det var säkert det att jag knådade en bröddeg.)