Det gör skillnad

Jag börjar slutligen hämta mig från min influensa, även om jag tyckt det tagit för lång tid. Två veckor i morgon sedan jag insjuknade. Inte är det väl så att åldern börjar ta ut sin rätt? Nä, nä, va är de där för tankar? Precis, skulle bara... man vet ju inte när det slår till på allvar.

Men jag har ju hund så det får igång en om dagarna, de är bara att gå våra rundor. Efter att vi hade varit andra svängen så lade Darwin och jag oss på soffan och somnade tillsammans. Och faktiskt så känner jag mig äntligen litet piggare nu då klockan snart är midnatt.

Det har förresten varit intressant att följa med alla nya bloggar som jag skaptas på Åland. Det är verkligen skojigt att så många fortsätter skriva, det visar på engagemang och fantasi.

Så att sova på soffan tillsammans med hunden och att skriva bloggar gör faktiskt skillnad.
Godnatt!

Kommentarer