Fyrverkeri i Dalbo

foto:Ordjorden
Tänkte inte lägga in något nytt i bloggen, eftersom jag känner mig rätt sömning efter att ha haft sen kväll, men ändrade mig. Jag var ju på Liveopera från The Met som kunde avnjutas i Mariehamn stadshus. Det var riktigt spännade. Men jag skulle ju skriva om det också. Det gjorde jag på förmiddagen idag. Sedan har jag varit ute och skyfflat is och matat fåglarna. Restan av tiden har jag ägnat åt att sy runt en pläd jag virkat samt läst kultursidan i svd. Jo, jag har lagat mat också.
Idag droppar det från taket med glada drippen, dropp och drappen dripp. Är de någon som ännu minns nyåret vid tolslaget. Här är bilderna från vår gata som jag fotade för lite mer än vecka sedan.

Kommentarer

Marina sa…
Fina bilder - OCH ett JÄTTEGRATTIS i efterskott.
Eivor sa…
Jätte Tack för grattiset!
Om bilderna: de är tagna med inställning på fyrverkeri. Det är första gången, det hade varit roligare med lite mindre snöfall:)