Lite mera lödder


Jag är nog lite lat att skriva blogg för tillfället. Våren har fört med sig allergisnuva och hosta  som jag dock efter en vecka äntligen börjat få ordning på. Men undertiden har jag hängt - som de heter nuförtiden - på FB och bara skrivit kortare inlägg, eller lagt ut musik. Lite förälskade är jag nog allt i att så enkelt veta vad "alla" gör. Plats för mer seriösa eller nödvändiga reflextioner skall jag alltså göra på min blogg.

Men våren tär på mig - säger jag ju. Det får bli lite bilder från Stockholmsbesöket för ett par veckor sedan. Här syns Staffan och jag, då vi söndagslunchade på en kinesrestaurang på Södermalm. Den här killen är signad på Marion Vain modellagentur och kommer i dagarna att fotograferas för Whyred. Jag som inte är så bevandrad i modebranchen måste googla och fann att det är ett svenskt märke men som är internationellt känt. Whyreds grundare är barnbarn till konstnären X-et Eriksson. Det skall bli spännande att få se resultatet.

Kommentarer

Det låter som om St. har en spännande tid framför sig. Du skriver ju blogg NÅGON gång iaf.
En annan har gått i stå..
Eivor sa…
Jag det är spännande på många sätt. Den senaste månaden har han besökt dermatologen - hans hy måste behandlas lite - nu är hyn helt i ordning. Men det måste han stå för själv. Hoppas det betalar sig så såmåningom.
Fotograferingen för Whyred sker imorgon - fredag - Han behövde inte ens casta. Blev faktiskt handplockad. Jag hållertummarna.