Staffan öppnar Gucci

Den här snön är vit. Det är en fördel. Annars finns det inte så mycket att glädjas åt med blötsnö. Tungt som attan att skotta bort och så blir man blöt förstås. Men mer finns att roa sig med.

Idag 12.30 CET eller vår tid 13.30 går Staffan för Gucci i Milano http://www.gucciconnect.com/live/ . Man kan logga in via FB. Om man missar realtid kan man se filmen efter någon tid. De klipper den först. Om jag minns rätt. Han har berättat att han öppnar och stänger showen. Good luck!

Förra gången han gick för Gucci var Bj. och jag på Siljansnäs och datorn vi lånade var för gammal för livevisning. Hoppas det fungerar nu då.

Men innan måste jag på cykel till Sparis och handla lite mat. De knallar på...

Kommentarer

Jaaaaa!! Där kom han! Han var bäst!! :)) Vilka kläder sen. Mumma. En läderrock med stor skinnkrage och en ytterrock med ljust foder var mina favoriter. Vilken enorm apparat det hela måste vara, vilken industri! Man kan inte fatta att Italienarna har lyckats få sitt land på ruinens brant. ?.
Eivor sa…
Fantastisk analys - av både Gocci och Italiens ekonomi. Det var nog en riktigt spännande känsla att sitta och vänta på öppningen. Om du var med får 13.30 så kunde du också se honom backstage då han satt hos frisören och sminket. Det är sååå roligt. Men visst går han bara första och sista uppstättningen. bjarne påstår att han var med fler gånger men det kan iaf inte jag se.