Staffan Lindström Film Death


Nu har jag det stora nöjet att presentera Staffan Lindström som har skrivit text och musik till Don't forget to Bow.   Musikproducent är Lars Bomansson.
Dessutom har Staffan producerat och regisserat filmen. Filmare Anton Österlund. Inspelningen är gjord på Örlandet, Kökar, Åland. Musiken är inspelad i Stockholm. Tillsammans kallar sig musikerna Film Death

Miniatyrbild
Bandmedlemmarnas namn är Carl Fredrik Tohver, Christopher Zampa, Staffan Lindström, och ytterligare namn (som jag återkommer med ). Det går bra att gå in Delta Dreamflights hemsida.
19.3 .2013 Obs, Nytt: Bandet har bytt namn till Film Death.





 Staffan backstage på Givenchyvisningen i Paris, juni 2012.Staffan Lindstrom backstage, Paris June 2012. Givenchy ranway 2012.

Kommentarer

Pettas sa…
Grattis till Staffans framgångar.
Lycka till önskar
Pettasfolket
Eivor sa…
Tack pettasfolket. Jag skall hälsa:)
Anonym sa…
Har just lyssnat. Imponerande! Verkligen! Låten alltså,
jag blev litet illa berörd av filmen vilket naturligtvis var meningen. Lapptäcket hann jag också skymta.
Louise

Eivor sa…
Men visst är det imponerande. Att lyssna fler gånger är ännu bättre. Ja, det känns berörande - men det är förstås meningen. TAck för att du lyssnade. Staffan blir glad då han får fin respons.