Grace i vintersjö

Grace utanför Mariehamn foto: Kaj Lindström
 Viking Linjens nya kelgris Grace har nu varit i jobb i en veckas tid och syns här utanför Mariehamn på Åland lördagen den 19 januari. Det är min man som styr planet och min svåger Kaj som fotat. Självklart hade jag kunnat åka en tur med också men avstod då jag tyckte det var så kallt ute. Jag återkommer med flygbilder på Grace då hon befinner sig i fritt svallande sommarvatten. Nu kan jag glädjas åt dessa fina bilder.
foto:Kaj Lindström

foto:Kaj Lindström

foto: Kaj Lindström

Kommentarer

Anonym sa…
Vilka fina bilder Kaj har tagit av detta otroligt magnifika fartyg, det är som en hel stad skulle vända i hamnen. Att det drivs med gas är grymt.
Anonym sa…
Det var Louise som hade föregående kommentar!!!
Eivor sa…
ja, var verkligen nöjd med dem. jag kunde åkt med men kände mig lite trög utan skickade kameran med Bjarne som sedan ringde Kaj.
Hoppas hon verkligen blir den gödko som vi behöver för vårt lilla samhälle. Fina bilder!
Eivor sa…
Och du har ju interiörerna. Nu fattas bara lite kajbilder (:))från Mariehamn.. såhar vi en hel klippbok eller ett smörgåsbord av bilder.