Ålands projektkör - 2013 A Tribute to Queen


Johanna Grüssnar sjunger framför kören hon leder.
Tenortsämman med far och son Carlsson. Sune Carlsson är en av eldsjälarna i Projektkören.

Översta raden, tredje från vänster syns basen Jan Nordberg.





I Alandica  lördagen den 13 april. Solister: Magnus Bäcklund, Geir Rönning , Molly Pettersson Hammar och Carola Larsson. Jag har fotot från balkongen och närbilderna med full utzoom. Jag skall recensera föreställnigen senare. Det var ett sant nöje att vara på konsert.

Kommentarer

Åh, vilka fantastiska bilder du har tagit! Nu sög det till, man hade velat vara med. ... Fina bilder på brorsan och svägerskan!
Eivor sa…

Tack. Jag blev så glad när jag såg resultatet. En mycket bra show förövrigt. Nu sitter allt mycket bra.
Anonym sa…
Håller kören igång ännu? Det var bland det mäktigaste jag hört när dom framförde Tribute to Queen förra sommaren. Roligt att se bilderna för jag med min mobilkamera från förra sommaren lyckades inta särskilt bra då.
Louise
Eivor sa…
Ja, och min recension var citerad på första sidan i Ålandstidningen. Jag tyckte bilderna blev fina. Tänk jag satt uppe på läktaren...lite som att flygfotografera.