Annonser på min blogg

Från och med idag så testar jag hur jag trivs med att ha annonser på min blogg. Jag är inte alltför hoppfull om utfallet. Lite mer som en test - som sagt var. Det som förstås är problem för mig är att det är googles syn på språk som gäller så det kommer komma in finska annonser. Ser de bra ut, om annonsen någorlunda passar hos mig så får den stanna, men annars så kan jag klicka bort dem. Hittills så har jag fått blandat med engelska, svenska, och lite finska.
Eftersom jag kan använda min "tunnel" på datorn kan jag själv"luras" att se ut som om datorn befinner sig i Sverige. Då är annonserna svenska. Men vi får se....

21.5 eftermiddag. Nu har jag annonser som kommer och går. Det känns inte helt fel..visst, det är finska annonser men det har även dykt upp åländska - om Eckerölinjen. Blandat svenska, engelska, finska känns rätt okey. Min utvärdering fortsätter.



Kommentarer