Adjö google adsens

 Så har jag haft googleannnonser i 31 dagar och så blir  jag avstängd för "ogiltig aktivitet". Något jag inte vet vad är. Jag har inte klickat på annonserna på min sida. Det är bara så dålig stil av googel att påstå det.
Jag börjar ana att många är förbaskade på google ads om de beter sig på detta sätt.
Dessutom blir ingen vanlig rik på adsensen, det räcker knappt till en kopp kaffe efter en månad. Inte nog med det, du måste vänta tills det finns 70 e på kontot.  Det skulle tagit mig minst ett kvartal. Allt är bara larv! Men givetvis ett medvetet, genomtänkt system av världens jätteöga googel och deras robotintelligensia.





Kommentarer

Susy sa…
Det verkar vara ett krångligt sätt att få ihop till brödfödan!
Haha, ja, mycket. Tur att det för min del inte finns några pengar att förlora!