Äntligen student!

foto:Eivor Lindström
Lycka att bli bjuden på hela tre studentmottagningar var det i år . Först Julia W inne i Mariehamn som bjöd på små snittar och ljuvliga tårtor.  Sedan iväg till Dalbo och Miranda som jag känt sedan hon var liten flicka. Nu är det hennes tur att avsluta sina gymnasiestudier för universitet eller högskola.
foto: Eivor Lindström


Miranda log så ljuvt medan vi fröjdade oss åt bland annat ungerska konditoridelikatesser. Mirandas cheescake med jordgubbshalvor fick mig att bryta min stränga 5:2 diet - med råge. 
foto:Eivor Lindström
Som om inte det var nog så drog jag iväg med bilen 40 km upp mot norra Åland närmare bestämt till Geta där Elin H hade sin mottagning. Jag var inbjuden av hennes föräldrar Kim och Marianne men jag känner Elin - vi deltog i samma Luciashow i december förra året. Därför kändes det extra bra att få vara med en stund och fira med familjen och deras vänner. Hos Elin smakade jag av både lax och rostbiff och förstås Elins hembakade jordgubbstårta. Tack underbara tjejer och lycka till i Livet!


Kommentarer

Himmel och pannkaka så söta de är!
Det är väl lyckan bl.a. Som strålar om dem :)
lyckan och den speciella skönhet som endast undgomar har:)