Midsommar-invigning


 På självaste midsommaraftonen invigdes mitt växthus på Ekeberg. Då var golvet klart och alla fönster på plats. Det blåste en oförsonlig nordan men humöret på familjemedlemmar, deras vänner och inte minst min mamma, var på topp vid invigningen. Alla 13 personer stod samtidigt inne i det lilla växthuset - som dock luktade rätt kraftigt av gödslad av jord. Jag bjöd på bål gjord av åländsk äppelcider, wischyvatten, vitt vin och citron. Dekorationmaterial fanns det gott om i naturen. Nu är det bara att jobba på som återstår. Tack alla nära och kära.



 Staffan och Elina ...
 Matts och min syster Louise och nästippen av mamma.
Hannas väninna Anna var med liksom hennes pojkvän Christian  (krans i håret) min svåger Greger och min man Bjarne (pilsnerflaskor i handen) var också med vid invigningen.

Kommentarer

Anonym sa…
Vilken rolig kväll och natt!
Fina bilder också, vi får väl byta lite bilder senare, vi har också några riktigt fina.

Louise
Ja, galet, tokigt roligt. Ser framemot fler bilder. De är säkert fina!
Anonym sa…
Jättefint!! Kommer dit nån dag då jag hittat hem igen :)
/Linda
Det måste du göra. Ha en bra resa hem!