Sommarkalas

 Min svägerska Ann-Helen fyllde 60 år och vi flög med lilla planet till Iniö för att överraska henne. Vi stannade inte länge för hon hade egentligen inget kalas. Men hade ändå förberett...ifall. Vi stannade ett par timmar och återvände för senare under dagen skulle jag vara tillbaka i Vårdö för att delta i program på Erkas byagård.
 Fin tårta bjöds på den grymt heta dagen då termometern visade 30 grader i skuggan i Åbolandsskärgård. På Åland var det kanske 29 grader.. otäckt hett.

 vi hade med en flaska skumpa och jag upptäckte att min bror hade köpt samma skumpa åt hustrun. Det kändes lite märkligt.
 Ann-Helens bror Guy med hustru och dotter och så träffade jag åter Elin och lilla Signe.
Det var mycket trevligt att träffa Annhelens pappa Erik.

Kommentarer

Anonym sa…
Fina bilder o kommentarer om Erkas föreställningen om Blind Anton. Jag har några riktigt bra bilder från din visföreställning på samma ställe.
Louise
Tack:)!Bilderna är jag väldigt intresserad av! Skönt att ni är tryggt hemma igen!