Prata med mig

Kommentera

Nu borde man kunna kommentera på min blogg igen, vilket det inte varit möjligt att göra på länge. Orsaken är att jag länkade mig med Google+ som då vill att man går in till det mediet och kommenterar. Det var inte så jag tänkte då jag länkade dit.

Förövrigt så har vintern kommit - och gått - men de veckorna som den var här på Åland hade lagom utomhustemp med - 6, 7 grader de flesta dagar. Nätterna var oftast kallare. Vi hade nog en sväng upp mot 15-20 grader men väldigt kort. Nu är det plusgrader som gäller igen. Det har till och med regnat. Typiskt väder för havsklimat som ju härskar på Åland.


jag har också tränat mig i att laga veganmat/vegetariansk och funnit att det är både smakfullt och nyttigt. Man kan lära sig mycket av sina vuxna barn. Ikväll blir det det röbetsbiffar av något slag.

Kommentarer