På radiointervju

Går här hemma och väntar på att arbetsförmedlingen skall höra av sig om en "högskolepraktikantplats" som jag ansökt om. Det har gått en månad sedan jag lämnade in min blankett. Under tiden jag väntar har jag hoppat in som omsorgsvårdare vid några tillfällen. Utöver det har jag som vanligt kört musikhandledning på Hildas Hus två gånger i månaden. Jag fick såldes ingen lön den här månaden. Det känns ur trist. Detta litet mer privat sagt.

Mot slutet av veckan blev det litet roligare för då var jag Fredags gäst hos Tom Wiklund på Ålands Radion. Precis som hittat kunde jag då ta med mig min son Staffans nyskrivna demo "Sudden love". Härligt. Radioprogrammet är uppbyggt som ett lättare underhållningsprogram och det var det också.

På lördag kväll var Bj. och jag på Jannes femitoårs fest i Bomarsund i ders underbara nya hus. Tack Janne och Agneta för trevliga vänner och jätte god mat. !

Kommentarer