Hemgjort

 Tavla målad i akryl och med glasinramning. tyvärr är fotot aningen suddigt. Jag skall lägga in ett bättre vid tillfälle.

Akvarell som jag ramat in i ett antikt fönster. Glaset har karakteristiska bubblor .  Den kallar jag "blåbär på tallrik".


Tavlorna är nyligen inramade och är målade 2001. Det var en period då jag pyntade och målade rätt mycket. Jag gick även på utbildning med lärare från Konstindustriella skolan i Helsingfors. Så här i backspegeln kan jag se att jag haft nytta av att utveckla mitt bild och form sinne.

Kommentarer

Pettas sa…
Du har sannerligen många fina strängar på din lyra Eivor!

Karin
Eivor sa…
Tack Karin! Vad glad jag blir:) Och jag tänker på alla i Geta just nu. Det råder säkert förstämmning i bygden.
Se där är de! Jag ska komma förbi nån dag och kika närmare.:)