Nostalgi i svart och vitt

 Staffan i svartvita bilder. Ensam överst. jag vet inte vem som fotograferade
Gruppbilderna är fotade i Italien i december -12. Överst, Staffan till höger, nedan överst i bilden. Jag gillar stämningen i fotona. Nostalgiskt 40-50-tal.  Nästa vecka skall han tillbaka dit, efter ett jobb i Paris för La fayette.





Goup pictures are photographed in Italy in december -12. Top, Staffan on the right. Below in the middle of the picture.I like the mood of the photos. Nostalgic 40-50 century. Next week he will return to Tuscany after a job he did for La fayette in Paris.










Kommentarer

Pettas sa…
Fina bilder, stämningsfulla...
stuket en aning maffiost:)

Eivor sa…
Men där är det...jag funderade vad det påminde om. Det är ju italiensk.:)
Fotot längst ner kunde ha varit ett gammalt sjömansfoto av farbror Ruben. Man söker väl likheterna förstår jag...
Eivor sa…
Jo, jag har många gånger tyckt att han har likheter med farbror Ruben - till och med rösten då han sjunger. Ett sätt att lägga vibrato...jag tycker det är trevligt.