Objekt:syster

foto:ordjorden. Kastelholms slott

Det här fotot har jag väntat med att publicera därför att ägarna till hemmet inte ville finnas ute på nätet. Men efter snart två år så såg jag en lösning. Jag beskar det hårt så att endast objektet fanns kvar. En bra bild, tyckte jag. Bra fokus och glimt i ögat. Tills idag då jag upptäckte ljuskandelabern som sitter bakom huvudet på damen. Oj vad oproffsig fotograf - och det är jag.

Tjejen heter Isebell Bergman och är min yngsta söta syster. Var vi befann oss år förstås en hemlighet.

Kommentarer

Pettas sa…
Nästan en kandelaberlucia! Bra bild!
Eivor sa…
Tack. Hon har också varit med i Ålands Lucia, liksom vissa andra...
Dååå iii vårt mööörka huuus!!

Jag måste själv fundera i flera sekunder var vi var...
Fast nu minns jag! (Tom. jag som har guldfiskminne, de du!)
Eivor sa…
Ja, de var ju då du "kom ut" :)
Susy sa…
Lysande bild (utan andra ljus än Bella) Eivor :)
Eivor sa…
Och tänk hon som är uppfödd på fågelpalt och blev så där snygg:)