Mera Stockholms modevecka Merceders Benz

 Jag kan inte låta bli att tycka Staffan på det här fotot ser ut att  ha vandrat ut ur filmen Notting Hill,  fått frisyr, schorts och kavaj av Huge Grant. Han har även lyckats få Huges veka, sentimentala blick såg Huge  då gick mellan sin bokhandel och mysiga hemlägenheten. Ni vet då han blir kär i Julia Roberts. Eller är det filmen om bröllop och begravningar, jag tänker på.(Susy gav mig rätt skådespelarnamn, tack)


Ovan ser du Staffan i sminket innan schowen som på gick i ett jättestort tält i Kungsträdgården i Stockholm. Jag hade nöjet att övervara visnigen tillsammans med Yana Martzinkeyvich. Här syns STaffan i blå kavaj tillsamans med  modellkollega. Det var en ny upplevelse för mig men inte helt ointressant. Och visst var det speciellt att se sin son betraktas av så många personer.

Kommentarer

Pettas sa…
Han ser ut som en grekisk gud, sonen din.
Men att gudar går omkring i för korta byxor ser småfånigt ut:), fast jag nog förstår att det skall vara så enligt trenden. Synd! för resten är jättetjusigt.
Förstår din känsla!

lördagskram!
Eivor sa…
Lördagskram tillbaka.Precis,förkorta byxor och skor utan strumpor. Det är nog menat för de unga herrarna. Skulle tro en äldre gentleman känner sig lite obekväm med skor utan strumpor. Ingen tycks vara rädda för fotsvett längre.
Ja, det gick nog bra för Staffan på walken. Han var verkligt flott i den blå kavajen:)
Susy sa…
Fast det är Hugh Grant du tänker på...inte Brad Pitt!
Eivor sa…
aså roligt. Visst är det Hugh Grant. Men den där förtsta är nästan de enda filmstjärnsnamna jag känner...
Makalöst vad stilig han är!! Suuuuuck! Aldrig sett honom vattenkammad tidigare, men det funkar också:))
Eivor sa…
Jag hälsar:) Men de vattenkammade innehöll väldigt mycket spray. Jag kände på håret med ena handen och rödvinsglaset i det andra - på minglet efter showen. Staffans hår var stelt som en tagelborste. Frissorna kan de...