Trubbel

Just nu gästas vår övärld av ett extremt högtryck. Det anses allmänt vara positivt. Läkare uttalar sig om extra syresättnig för lungor och hjärna. Vi skulle i princip kunna klättra upp på mycket högre berg än vanligt. Vi har således ett livsrum som om vi vore i fjällvärlden. Eller något ditåt.

För egen del verkar det som om jag missat något centralt, eller befinner mig i en lågtrycksbubbla . Bortsett från en syresättande vandring till Fågelberget i Jomala så har vardagens mödor inte fungerat så bra.

Hör här: datorn hängde sig flera gånger i går. Och det värsta - min Sony kamera har blockerat mig från att ta ut fotona. Allt är förstås mitt eget strulande. Troligen lyckades jag plocka in något program som jag inte hade rättigheter till. Haha.Vad gjorde jag?
Det funkade inte, va. Då får jag börja experimentera.
Som en fyraåring. Med liknande resultat. Därför inga gulliga bilder på doggen Darwin i strålande vintersol.
Dags att åka till GE-foto för konsultation.

Kommentarer

Anonym sa…
Det går bra ser jag:)/Linda
Det är resterna från solstormen som kracklar!
Eivor sa…
Ja, i huvvä.Men jag var till GE-foto och mycket riktigt så gjorde jag nog rätt - fast på fel sätt. Man skall inte formatera kameran i datorn. Då blir både datorn och kameran knasiga.Nu är det ordnat och jag vet lite mer.